.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز ؛
فوری / انتقال پتروشیمی مازندران به سمنان در دستور کار کمیسیون زیربنایی دولت قرار گرفت / دهها هزار فرصت شغلی مازندران به سمنان می رود + سند
شمال نیوز : در حالی با سنگ اندازی سازمان محیط زیست و شخص سلاجقه ، پروژه عظیم پتروشیمی مازندران در دست اندازهای اداری گرفتار شد که در جدیدترین اقدام انتقال این ظرفیت عظیم با ظرفیت دهها هزار اشتغال زایی در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست قرار گرفت .

به گزارش شمال نیوز، بر اساس یک سند دریافتی ، با پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست ، انتقال این فرصت بزرگ اشتغالزا در دستور کار کمیسیون زیربنایی ، صنعت و محیط زیست دولت قرار داشته تا استان مازندران همچنان از برخورداری صنایع بزرگ محروم باشد .

 

به نظر می رسد علی رغم تلاش مسئولان ارشد استان برای رفع مانع تراشی های سازمان محیط زیست و برخی افراد معلوم الحال ، اینبار سلاجقه و حلقه اطرافیانش قصد دارند کاملا صورت مسئله را پاک کرده و با انتقال این ظرفیت کم نظیر به دامغان استان سمنان ، همچنان جوانان این استان را برای کاربه سمنان گسیل دارند .

 

بدون تردید هر تصمیم نهایی در قالب کمیسیون زیربنایی و یا هر عنوان دیگری در ممانعت از ساخت پتروشیمی مازندران و انتقال آن به سمنان با روح شعارهای آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم در تضاد است و مردم مازندران انتظار دارند اکنون که متولیان پتروشیمی مازندران و مسئولان استان اطمینان داده اند تا همه سرفصل های زیست محیطی را در احداث آن مد نظر قراردهند ، ممانعت از احداث و یا انتقال آن به استان دیگر گناهی نابخشودنی است و در اذهان خاواده های مازنی که در هر خانه چند بیکار دارند ، ماندگار خواهد بود .

 

این سند را ببینید 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 خرداد 1401
در همه جای دنیا پتروشیمی پتانسیل اشتغالزایی مستقیم بسیار پایینی نسبت به سایر مشاغل مثل کشاورزی داره تازه اصلا از کجا معلوم این صنعت مثل سایر صنایع موجود در منطقه افراد بومی منطقه را منتفع کند‌.
بنابراین مردم منطقه رو وسوسه نکنید که کلاه گشادی سر منطقه رقته
حمید رضا حسین زاده 10 خرداد 1401
با همت بلند مسئولین استان ما، پتروشیمی هم پر، مگر در زمان آقای حسن زادگان(استاندار وقت) این طرح در کیاسر ساری تصویب نشده بود؟ پس چی شد سر از امیر آباد و حالا هم از دامغان در آورد شاید هم افراد نفوذی دولت قیلی در مسند امورند. مطمئنا با گسیل جوانان تحصیل کرده مازندان به دامغان، این شهر هم به کلان شهر کشور تبدیل خواهد شد.
رضا 10 خرداد 1401
با سلام
ده ها هزار فرصت شغلی و اشتغال زایی ؟ کدام فرصت شغلی . شمال نیوز محترم لطفا حداقل ده فرصت شغلی این پتروشیمی را بیان بفرمایید! خودمان را فریب ندهیم سرمایه گذار ان محترم و سایر دلسوزان این پتروشیمی، اگر دغدغه اشتغال جوانان را دارند در شهرک های صنعتی صنایع نبدیلی مواد غذایی و فر آورده های مربوط به لبنیات و کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهند ! از کارخانه نساجی قائمشهر -چیت بهشهر -نئوپان 22بهمن و خوشنوش ساری آیا اثری باقی مانده است و در تولید فعال هستند؟
شهروند مازندرانی 10 خرداد 1401
با سلام، اگر چه تقریبا مطمئنم که نظر مرا چاپ نمی کنید و رسانه یک طرفه ای دارید، اما نظرم رو بیان می کنم. مطمئن باشید که هرگاه در پتروشیمی جنوب، جنوبی ها شاغل شدند، در پتروشیمی شمال هم شمالی ها شاغل خواهند شد. منفعت شما در چه چیزیه که اینقدر از سرمایه گذار پتروشیمی بهشهر دفاع می کنید رو نمی دونم. مدت زیادی هستش تغییر روش دادید.
نا شناس 10 خرداد 1401
خودتان جنجال کردید؟ حالا ننه من غریبم سر می دهید؟؟؟؟
نا شناس 10 خرداد 1401
حالا مازندرانیها گوسفنداشونو ببرن اونجا بچرن
نا شناس 10 خرداد 1401
بااین کار رئیسی دیگر رای مازندرانی ها را دردوره بعد ندارد.تمام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.